//chill<33

hejhej!! nu har jag inte skrivit på 100 år igen!!:$ åååå:( det som har hänt den här tiden är massa saker (som soff redan har berättat) och så har jag shoppat en masssa!!:D har inte bilder på de men det kaaanske kommer sen... aja jag har iaf köpt: 1. En svart/vit rutig bikini från H&M 2. En körsbärs parfym (och ett medlemskort) på Yves Rocher 3. En ny bh från H&M 4. En jeans jacka H&M 5. Ett par ljusa jeans från gina 6. En skolavslutnings klänning som jag råkade köpa samma som soff (hur lyckas jag??)från H&M 7. En väska 8. En vit sommar blus 9. StrumporXD 10. Ett par svarta gympa dojjor 11. En rosa bandeau bikini 12. 2 par solbrillor 13. det är säkert nått jag har glömt :$<3 solbrillorna:) mina bikinsiar:)<333 men u måste jag fixa ordning mej till skolan-.- ses sen:) PUSS //chill<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0