fotboll! :D //Soff<33

Heej! sitter och kollar runt på facebook just nu. var med Chillen på eftermiddagen och spelade lite TV-spel och åt chokladbollar! :D <3 sen stack vi till bandyn men vi var bara 7 st så vi körde fotboll istället och vi hade jätte kul! XD haha^^ man är ju verkligen bra på fotboll asså.. ;) nu har mamma förhört mig till SO provet och det känns faktiskt ganska bra men det som känns värre är NO provet :/ kan typ ingentnig!! ;O men aja, det är ju iallafall en vecka kvar :P nu sitter jag och väntar på att Grey's anatomy ska börja fast det är typ 1 och en halvtimme kvar så jag får hitta på nått roligt medans. kommer kanske inte skriva mer idag så vi ses imorgon! ;) här kommer lite bilder på när jag var liten :) jag!XD jag (Chillen i hörnet:P) jag och min älskade lillebror!♥ Saknar honom!♥

Kommentarer
Postat av: ?????

va!? vem e din lillebror?? vart e han?? vad har hänt med honom?? jag visste inte att du hade en lillebror som du saknar. du har ju en adopterad lillasyrra... jag trodde du var enda barnet

2010-05-27 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0