Godmorgon!

Heej! morgonen började inte så bra idag :/ har ont i halsen och kunde inte prata imorse men nu börjar rösten bli lite bättre. undra varför jag alltid blir förkyld vid min födelsedag...? aja, den här helgen är det jag som sköter bloggen eftersom Chillen har åkt till Paris! :)<3 Men jag kommer nog inte blogga så mycket eftersom jag ska gäster och sånt där :P idag så ska alla 7or typ på nån musikal och så har vi ingen engelska så vi slutar tidigare! :) efter skolan så ska jag göra massa läxor så jag blir klar med dom för jag kommer inte göra några i helgen. sen så ska mamma och jag åka och handla massa saker till min födelsedag!! :D hihi, snart är det XD men nu orkar jag inte skriva mer men vi ses kanske i eftermiddag, ikväll eller imorgon!<3 Ha en bra dag! PUSSAR //Soff<33

Kommentarer
Postat av: hanna <3

hej lilla jag har frågestund på bloggen titta gärna in och ställ en fråga eller två! ;) fin blogg btw !!

2010-05-28 @ 15:14:18
URL: http://appeltoffts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0