helluuu:)<3

hejhejhej:) föööörlåååååt jag har inte bloggat på 100 år!!! ska "försöka" bättra mej:$ aja nog pratat om det!Soff har ju berättat den här veckan vad som har hänt så jag nöjer mej att berätta om denna ljuvliga helg:) I fredags så gick soff och jag ut på en promenad till OKQ8 och köpte godis<3 (soff laddar upp bilderna sen?!) och såg på film å mysade. I lördags va det min systerfödelsedag som vi firade på restaurang. När vi kom hem på kvällen berättade mamma och pappa att på höstlovet (hehe lite långt kvar..) ska vi åka till LONDOOON!!!!!!!! gaah längatr<3<3<3 (men först ska vi till Paris i slutet på maj och till frankrike på sommar lovet, så det är en bit kvar till London:P) Och idag(söndag) har jag varit barnvakt och tjänat $pengar$ och sen hade vi födelsedags lunch me nåra kussar:) <333 nu sitter ja här och gör inggeeenting:D:D ses senare sööötisar:) (lite flummigt inlägg menmen...:P) PUSSPUSSPUSSpUsS ///chilll<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0