innebandy & dansuppvisning

Heej! idag har jag inte hunnit vara hemma någonting. imorse kl. 11 så var det innebandy avlsutning och vi (EIK F 96) mötte EIK F 98. det kanske inte var världens bästa match men vi vann iallafall med 2-1 och jag gjorde båda målen! :D sen efter matchen så drog jag hem och åt lunch och sen åkte jag + familjen ner till centrum och kollade på min lillesyrras dansuppvisning och hon var såklart jätte bra! <33 sen efter det så åkte jag ner till bollhallen och kollade på en match (Damlaget) och nu har jag precis kommit hem och sitter här! :P men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på "systrar i jeans". kommer nog inte skriva mer idag så vi ses imorgon! Pussar //Soff<33 jag just nu.

Kommentarer
Postat av: chill<333

har inte du godis förbiud??:P<333333

2010-05-09 @ 12:16:43
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/
Postat av: sofia

joo... men det går inte så bra.. :/ XD <3 ska bättra mig! <333333333333

2010-05-09 @ 12:40:08
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0