packar! :)

råkade radera mitt långa bra inlägg -.- åååh!! aja, får väll skriva om det. idag gjorde jag mitt spanska prov och det gick väll helt okej men det var ganska svårt! sen så var det vårshow och sen efter skolan cyklade jag och Chillen till centrum för att köpa resgodis till imorgon för då åker vi nämligen till Eksjö (som ligger nånstans i småland) på adoptionsträff! :D så vi kommer vara lediga 2 lektioner imorgon från skolan och så kommer vi hem på söndag eftermiddag/kväll! :) <33 vi kommer säkert ta massa bilder som ni får på söndag eller måndag men nu måste jag fortsätta packa så vi syns imorgon på morgonen! ;) här kommer några bilder från förr årets adoptionsträff: Zo och Chillen! :P alla barn! PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0