Sjuk... -.-

Heej! jaa, nu är jag sjuk! :( gillar inte att vara sjuk asså!! ;O igår så hade vi ju gäster och då var jag bara lite förkyld och jag var uppe till ungefär halv 2. och nu sitter jag här och är jätte trött, förkyld och hostar :/ och idag är det ju Morsdag också så vi ska ut och äta lunch men jag vet inte om jag orkar! :( men aja... igår fick jag massa presenter och jag har tagit kort på allt men jag orkar inte lägga upp dom nu så det gör jag ikväll! ;) så vi ses ikväll och jag hoppas jag blir bättre för jag vill verkligen vara hemma från skolan nu den här sista veckan innan SOMMARLOVET!!! :P Ha en bra dag och hälsa era mammor på Morsdag! ;) PUSSAR //Soff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0