TV kväll

Heej! idag har det vart en helt vanlig bra dag som jag typ säger varje dag! XD imorgon har vi prov i matte och jag har inte tränat nått men det känns ganska bra ändå! :) nu sitter jag och kolla på lite kläder och är inne på facebook. på torsdag ska jag och Chillen shoppa så nu ska jag kolla om jag ska köpa nått men jag ska köpa bla. strumpor, tights och en vit kofta. vad ska alla söta göra ikväll då? själv ska jag se på det roligaste programmet på måndag: Svenska Hollywoodfruar!! :D nån annan som skrattar varje gång dom ser det?... PUSSAR //Soff<33 ett collage som jag gjorde! :P <3 förlåt för att det inte kommer så mycket bilder nu men vi ska bättra oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0